آیدا آیدا ، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

دخترک جان

کمی اطلاعات پراکنده از دختر جانمان

1393/10/18 18:10
نویسنده : مادر دخترجان
117 بازدید
اشتراک گذاری

اولین بار که با بی بی چک متوجه حضور شما شدم :

                                          روز تولد امام حسن ع در 15ماه مبارک رمضان بود : 22 تیر ماه 1393..

اولین آزمایش خون که بتای بارداری را نشان داد روز 18 رمضان برابر با 25 تیر 1393 بود

خبر حضورت را در روز سه شنبه  7 مرداد به خانواده پدری ات اعلام کردیم . روز عید فطر

 سی شهریور 93 روز دحوالارض  من صدای قلب تو  رو شنیدم

اولین حرکت هایت را در 15 هفتگی تجربه کردم . اما متاسفانه تاریخ دقیقش را یادم رفته عزیزم دهه اخر شهریور ..

دوشنبه 14 مهر 1393 اولین سفر جنینی ات را انجام دادی به سوی سرزمین مادری ات گیلان ...

اولین لگد های رسمی ات را که از روی شکم می دیدم در هفته 26 بارداری تجربه کردم . که به عبارتی دیگر فکر می کنم 22 آذر بوده باشد

وزنت در ابتدای ماه هشت 1475 گرم است ..

می پرستمت عزیزم

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترک جان می باشد