آیدا آیدا ، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

دخترک جان

36 هفته و 3 روز

1393/12/3 2:19
نویسنده : مادر دخترجان
303 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر جانم خوبی مامان ؟ خوبی عزیز  دلم ؟

دیدی این چند وقت مامان چقدر اذیت شد ؟ برای سرماخوردگی 2 روز بیمارستان بستری شدم 19-21 بهمن روزای سخت من و تو بود . همه پرستارا و بهیارا تو بیمارستان می گفتن همراه نداری ؟ اخه من تنها بودم و هیچکی کنارم نبود . بابایی رو هم توی بخش زنان راه نمی دادن حتی توی بیمارستان نمی تونست بیاد .

 من دلم می خواست به همه بگم من تنها نیستم همراهم تو دلمه یعنی تو دختر گلم همراهمی دیگه . چه کسی بهتر و بالاتر از  دخترم ؟

چقدر روزای سختی بود . چقدر اذیت شدم .

 خدا رو شکر که گذشت ..

 امروز رفتم مطب خانم دکتر فشار خونم 13-9  بود . دکتر کلی منو ترسوند می خواست همین امشب شما رو بیاره بیرون . بعدشم گفت بچه خیلی کم وزنه .. ریزه

 اعصاب منو بهم ریخت

 تو چرا رشد نکردی دختر ؟ چرا تپل مپل نشدی عزیزم .

 من اصلا لباس سایز صفر برات نخریدم . تو رو خدا تپلی باش

من از بچه لاغر می ترسم . فردا سونوگرافی دارم . جون مامان وزنت بالا باشه نزدیک 3 کیلو باش تا من یه عالمه خوشحال شم. دکتر که می گفت 2 کیلو هم نیستی . من اونقدر ناراحتم . بابایی اونقدر ناراحته .که خدا می دونه امشب بابا کباب درست کرد . خیلی بابایی  دل می خواد تو هم سالم و تپل باشی

جون مامان مراقب خودت باش . اونقدر این روزا تو دلم ورجه وورجه می کنی که معلومه کوچولویی و سبک .

خدا خودش به غریبی من رحم کنه . ایشالله سالم باشی و سر موقع به دنیا بیای .. نه زودتر و نه دیرتر

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترک جان می باشد